Muska

Allikas: WikiFur

Muska on Pärnus elav 20 aastane furri, kelle fursonaks on ilves ja kes on samuti ka punkar ja anarhist. Muska hobideks on teatris käimine ja improkomöödiaga tegelemine, raamatute lugemine, ujumine, matkamine, jalgpall. Meeldib vaadata ekstreemsporti nagu lumelaud, rula, bmx. Meeldivad kiired autod. Muska on käinud paljudes noortelaagrites ja vahepeal tegeles noorte ajakirja toimetamisega mille nimi oli Pluss ja mille teemaks oli kristlik elustiil.

Ta tunneb huvi erinevate kultuuride ja reisimise vastu! Ta on suht hull ja pull vana, lahke ning väga avatud mõtlemisega. Osade furride arust on Muska väga nunnu.

MUSKALE MEELDIB VÄGA KAISUTADA JA OLLA ÕRN JA HELL, AGA SAMAS VAHEST MEELDIVAD TALLE KARMID MÄNGUD.

Muska fursona on Flacko Weaseli poolt joonistatud.

P.S Joob nagu parm!

About myself? Well i play football and i am a goalkeeper in my club wich is called FC Märjamaa, my favourite club is an belgium club called Club Brugge KV. i am a cook and i work in restuarants, i have completed 2 year course about culinary and cooking skills. I like to take long walks on the beach and enjoy sunrises and sunsets. I like to swim, take a hike and cross country. I like to read books about philosophy, psyhology,fantasy,novels and prose. Sometimes i play computer games like strategy, FPS, adventure, World war 2. i am a music enthuasist, i like electro, drum&bass, alternative rock, punk rock, classical, hip hop, trap, EDM, Psy trance, 60s rock n roll. I like extreme sports like skateboarding, BMX, dirt biking, snowboarding, I like to travel, i have visited many countries like: Holland, Spain,France,Norway,Poland,Finland,Latvia,Sweden,England.

Muska fursona flacko poolt
,